• Magiczny Las Fanal
OSTATNIE WPISY
Wodospady Erawan

Wodospady Erawan Jedno z lepszych miejsc, które zaskoczyło mnie w Tajlandii, oczywiście chodzi mi o Wodospady Erawan. Podejrzewam, że znajdą się ludzie, którzy będę krzyczeli, że jest tam dużo ludzi ...
seksturystyka

seksturystyka w Tajlandii

sekstuRystyka w Tajlandii Późnym wieczorem spotkaliśmy się przed hotelem z naszym nowym przyjacielem Larurencem i udaliśmy się na Nocny Market. Po drodze mijaliśmy parę pubów gdzie dziewczyny krzyczały do nas ...

Ciemna strona Tajlandii – Sex Turystyka

Ciemna strona Tajlandii - Sexturystyka Zanim dokończę moją historię, napisałem krótki artykuł na temat sex mechanizmów w Tajlandii. Czyli taki poradnik objaśniający jak to działa ciemna strona Tajlandii.  Tajlandia jest ...
Most na rzece Kwai

Most na rzece Kwai Po szybkim prysznicu i jeszcze szybszej szamie, późnym popołudniem wyszliśmy z hotelu na główną drogę i wzdłuż asfaltówki udaliśmy się w kierunku gdzie powinien znajdować się ...
Atrakcje Kanchanaburi

Atrakcje Kanchanaburi Po 129 km od Bangkoku i około godziny 15-tej byliśmy na miejscu ale zanim napiszę jakie są atrakcje Kanchanaburi, to trzeba znaleźć nocleg. Oczywiście jest wiele technik szukania ...

Kierunek: Kanchanaburi.

Kierunek Kanchanaburi Wychodząc z klimatyzowanego autobusu w Kanchanaburi uderzyła mnie fala gorącego powietrza. Pewnym krokiem podszedł do nas drobny Taj, grubo po 40-te, oferujący nam wybór najlepszych hosteli w mieścinie ...
SKLEP
ZAPRASZAM NA INSTAGRAM

Cześć. Nazywam się Paweł Szpala, rocznik ’84, urodzony w Opolu. Jestem autorem bloga podróżniczo – fotograficznego „Człowiek Przygoda” na którym właśnie się znajdujesz. Znajdziesz u mnie masę inspiracji w postaci zdjęć oraz dzikich podróży na krańce świata. Mam nadzieję, że zostaniesz chwilę u mnie i się polubimy.

SKONTAKTUJ SIĘ:

email: szpala84@gmail.com
telefon: 721158397

I proszę bez „Panów” aż taki stary dziad nie jestem.